Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

ponedjeljak, 12.10.2009. u 11:08

Vlak za Lisabon

“All travel has its advantages. If the passenger visits better countries, he may learn to improve his own. And if fortune carries him to worse, he may learn to enjoy it.” (Samuel Johnson)


Jedva sam se probudila. Ovdje kao da je potrebno 12 sati sna da bi se funkcioniralo. Muž napravio doručak. Na katu iznad nas, tušira se Tajlanđanin a čuje se kao da kiša pada. Žurba na kolodvor. Pukao mi je batun (dugme) na gaćama (hlačama). Gaće mi padaju a nema vremena tražiti šigurecu (zihericu). Ulazim sa poluspuštenim gaćama na kolodvor u Aveiru. Nema karata, samo ovih za prvi razred. Kupili ih. Potrošili previše (24 eura u jednom smjeru za 1 osobu bez popusta). Vlak je došao u minutu.

Na našu veliku sreću, dobili smo apsolutno najbolje mjesto koje je moglo biti. Sjedalo sa stolićem (za dvoje). Sad sam stavila laptop i pišem ove rečenice. Putovanje do Lisabona traje oko 2 ipo sata. Ostat ćemo spavati 1 noć kako bismo vidjeli sve čari toga grada kojeg svi hvale.

I dok muž se igra sa GPS-om i traži hotele, ja razmišljam da li ću prvo povratiti ili se onesvijestiti. Od jutra mi nije dobro i uopće ne znam kako ću izdržati cijeli put. I još me ove gaće muče!

Zapravo, mislim da će mi se desiti treća opcija, a to je da će mi srce otkazati. Svaki put kad prođe drugi vlak pored našeg vlaka, ja mislim da ću umriti jer tako jako lupne da mislim "evo na, letimo sa tračnica". Srce me doslovno izda.

Iako sam cijeli blog posvetila putovanjima, nisam ja neka putnica, a još gora sam u prosljeđivanju dojmova. Sva moja dosadašnja putovanja, bila su vezana za posao, ovo mi je prvo koje je kompletno turistički i nisam se navikla da moram toliko toga isplanirati. Naravno, ne moram, ali onda postoji ogromna šansa da hrpu stvari propustim jer ne znam što se nudi.

Sretna sam na tehnologiji koja mi omogućava da s vama podijelim ono što se događa upravo ovog trena, dok sjedim u vlaku, imam internet i mogu ugodno iskoristiti vrime...

U sljedećem postu: Lisabon sa slikama. Stay tuned...



p.s. Upravo je iz vlaka izašao jedan stari čovik i iz kese mu se je doslovno izlijevala tekućina. Šteta što ga nisam uspila slikati.Izgledala je kesa kao da ima dvije špine (pipe) iz koje curi tekućina. Nadam se da nije kateter.

Kommentar (10) - print - #

<< Arhiva >>