Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

petak, 05.03.2010. u 17:09

Malta - činjenice

Nakon 2 posta o samom putovanja do Malte (post 1, post 2) evo i nekih saznanja...

- u svojoj garderobi nemaju zimske robe
- nijedna kuća/zgrada nema grijanje
- niska je stopa kriminaliteta
- voze lijevom stranom (neću niti pričati kakav je osjećaj kad misliš da ćeš svaki tren se zaletiti u nekog jer "pretičeš")
- ne plaćaju studij, a oni koji dođu do tzv. „A level“ dobivaju novce zato što studiraju
- većina živi s roditeljima
- službeni jezici su malteški i engleski
- ljeti je preko 40, bez vjetra
- nikad nije prehladno
- svi znaju engleski
- svi znaju sve i sve je u tako malim brojkama (3-5 ubojstava godišnje i sl.)

Otkako sam došla puše jak vjetar. Moram priznati da poluprazno mjesto i prazna plaža okružena sa hotelima i zgradama izgleda jako neugledno. Sigurna sam da super izgleda ljeti, ali sada je baš tužno…

Ali ima dosta turista. U našem hotelu je hrpa penzionera, ali agilnih i dobro raspoloženih.
Dan mi je pokvario jedan crnac koji me doslovno pratio i pokušavao komunicirati sa mnom, pitao me hoću li izaći s njim vani i sl. Općenito nisam protiv uletavanja na taj način (svako neka proba ako mu je gušt) ali isto je neki scary osjećaj kad ulaziš u 3 dućana i ispred svakog te čeka i pokušava komunicirati, unatoč mojoj nezainteresiranosti.

Prije fotografija iz grada, evo fotografija iz hotela i okolice.








Kommentar (8) - print - #

<< Arhiva >>