Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

nedjelja, 07.03.2010. u 10:46

Hrana, ljudi i vrijeme na Malti

Malo je teško pisati svoje dojmove kad si poslovno u drugoj državi. Nešto zapaziš i onda sve ispari.
Ali evo u kratkim crtama:

Hrana
Jedno od najboljih stvari koje sam ovdje doživjela je HRANA. Svaki dan u restoranu nas je čekala kompletno drugačija hrana. 4-5 različitih jela s kombinacijama koje u životu nisam vidila, a kamoli probala. Umaci od svakojakih začina i bilja... jednostavno odlično! Tila sam sve slikati, ali bilo mi je neugodno se ponašati kao zadnji Čeh.

Ovo je njihovo lisnato: PASTIZZI



A ovo je neka čudna trava/pšenica/nešto nešto:



Za doručak svašta natrpam:



Ovo su nam poslužili uz pivo:



Najteže mi pada što je sve prejako za mene... tako da nisam mogla potpuno uživati :(


Ljudi
Apsolutno svi znaju engleski, a na cesti se više može vidjeti turista Engleza nego ikog drugog. Studiraju svi u jednom gradu (a di će drugo kad je otok taman za jedan fakultet) i to besplatno. Izlaze svi u jednom gradu i jedino mi taj grad izgleda neprivlačno i malo strašno... Svi su kao pijani i drogirani.
Ne znam kakva je nezaposlenost, ali vjerojatno niska s obzirom da su turističko atraktivna država pa vjerujem da svako može naći posao, barem u turizmu.
kad prolaziš gradom, osjećaš se baš super. Kao da si u snu, kao da je izmišljen grad/država. Tome najviše doprinosi činjenica da je tako država mala, da imaš dojam kao da je tvoja. Ne znam ni sama kako da to opišem. Najžešće mi je kad iza svake druge ulice počinje novi grad.


Vrijeme
Vrijeme nas je poslužilo maksimalno. Ili je bilo sunčano ili je bilo sunčano i vjetrovito. Kažu da to rijetko pada kiša i, kako sam već napisala, nemaju nikad zimu. Nemaju zimsku garderobu, nemaju grijanje u kući.
Dok sam ja hodala u dugim rukavima, ljudi su se sunčali u kostimima.
U sljedećem postu zatrpat ću vas fotografijama iz različitih gradova.
A sada priprema za polazak doma!

Kommentar (4) - print - #

<< Arhiva >>