Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

utorak, 04.12.2012. u 14:22

After conference

Upravo sjedim na aerodromu CdG i čekam let za Frankfurt.

Totalni mi je gušt u Francuskoj reći sve ono što bi bilo pretenciozno reći u Hrvatskoj (iako mi dođe na pamet), poput Merci ili au revoir. Tada maksimalno upregnem svoje grlo i izgovorim ono "R" na tako super način da sam sva ponosna na sebe.

Obožavam naučiti neke nove, male stvari. Kao npr, čemu služi jedan procjep na pijatu (tanjuru). Npr. meni je bilo tako logično da tu ide prst. A ispalo je da ide čaša. Seljanka.

Zadnja večer na ovakvim međunarodnim aktivnostima redovito završi s organiziranom pijankom, druženjem, glazbom, plesanjem i pijankom (da, znam da sam već to rekla). Tako je bilo i ovajput. Nakon večere, odigrala sam 7 partija stolnog tenisa s jednim Nizozemcem. Zabavan i humorističan, zgodan, pažljiv, ma savršena udavača. Na partiju smo još jednom (iliti po 101x) shvatili koliko smo slični i kako se dobro razumijemo. Šokirao se koliko poznajem britanski humor, stand up komediju, panel show-ove (ne zna da ja živim na tome. I na junk food-u.) Secirali smo serije, filmove, emisije, čitali jedan drugime najdraže citati i završavali iste. Ležali smo na kauču i smijali se do besvijesti. Onda smo malo plesali, pa mi se zavrtilo u glavi (nemam kondicije) pa me on odveo u svoju sobu (da se napijem vode). Čovjek bi rekao da će tek sada postati zanimljiva priča, kad ono ništa. Nije moj tip (a i da je, naravno da ništa ne bi bilo kad doma imam najboljeg tipa na svitu). Ali da smo se poklopili kao soulmate-ovi jesmo skroz. Rekla sam mu da me podsjeća na jednu prijateljicu (onda se uvrijedio hahahah) koju sam jako puno voljela - da imaju isti humor, sličan pristup mnogim stvarima što me malo ražalostilo jer sam se prisjetila kako više nije onako velik dio mog života kao što je bila. No brzo sam to prebolila kad smo krenuli igrati stolni nogomet - nekih 2 sata. Nakon toga biljar. Nakon toga plesali. I onda u ranim jutarnjim satima na spavanje... ali prije spavanja - slušajte ovo:
Rekao je da sam savršena za njega, osim u jednoj stvari - da sam stara. hahahhahahaha. Točnije, starija od njega i da on ne može biti sa starijom ženom (prvo, ne bih ni bila s tobom sinko, a drugo, nema šanse da te ne bih upecala na tih par noći kad bih htjela; ovako i onako cilu noć čekaš samo da te potvrdno pogledam).

Anyway, tip je zaista super i želim ostati u kontaktu s njim. A vezano uz Čeha iz prošlog posta... ispalo je da Čeh, ovaj Nizozemac i ja imamo jedan isti interes: teatar potlačenih. Što je superb. Eto, materijala za grupnjak, a ne samo manage a trois (za detalje: vidi post 3).

I tako... Zagreb... ponovno rutina...

[Zadnji post trebao je biti o mom povratku nazad, ali s obzirom na vrijeme kad je ovaj post dovršen, više se ničeg ne sjećam.]

Kommentar (0) - print - #

<< Arhiva >>