Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

utorak, 05.11.2013. u 00:40

Što (ne) očekivati od ovog bloga?

Iako je ovo blog prvenstveno za moje prijatelje i poznanike, svjesna sam da je moj blog totalno super i za ostale posjetitelje :). Stoga, napravila sam listu što (ne) možete očekivati. Čisto da ne gubite vrijeme. :)

Kako Bon Jovi kaže "Life is a journey, not a destination" tako je ovaj moj blog više posvećen putovanju nego destinaciji (iako u zadnje vrijeme govori o mom životu u inozemstvu - ako tako možemo nazvati Njemačku). Ali ne filozofski gledano, nego ono: doslovno putovanje. :) Zrakom, cestom, morem. Ne znam zašto, ali ovo malo inspiriracije proradi čim sam u nekom prijevoznom sredstvu. :) Znači:

ŠTO NE BISTE TREBALI OČEKIVATI (jer nećete ni dobiti):
1. Korisne informacije: nema ih. Nula. Ništa. Nothing. Niente. Nema korisnih informacija koje vam trebaju za vrijeme putovanja (ili pripreme za put), nema korisnih informacija za određenu zemlju. Ništa.
2. Poantu: Opet nula bodova. Nemojte očekivati strukturirane, koherentne tekstove koji imaju poantu.
3. Pametna opažanja koja obogaćuju. Neće vam se duh obogatiti s mojih tekstovima kako je to slučaj kod nekih drugih putopisa.
4. Kvalitetne tekstove o određenoj zemlji. Not gonna happened. Martin u Zagreb, Martin iz Zagreba. Većinom putujem poslovno i ne vidim niti zemlju, niti domaće ljude.
5. Slike. Ili zaboravim aparat ili me mob zafrkava ili zaboravim slikati ili slikam nebitne stvari. A i cijeli dan provedem u radnim prostorijama, a to definitivno ne želite gledati na slikama.

ŠTO MOŽETE OČEKIVATI (i dobiti):
1. Detalje. Znate onu "nije puno, ali čovjek veseli". Observacija marginalnih stvari, usputnih događaja. Nebitni detalji koje ja ne mogu da ne vidim. I eto, imam potrebu da ih zapišem.
2. Otvorenost. Iskrenost. Dječju iskrenost koja se ne boji priznati da nešto (ne) zna.
3. Moj poligon za učenje, za toleranciju, za vlastitu konfrontraciju sa vlastitim predrasudama.
4. Pokoji humoristični detalj.
5. Tipfelere i disgramatičnu disgrafiju.

Jako se veselim vašim komentarima - stoga, pišite, pišite, pišite. :)

Kommentar (1) - print - #

<< Arhiva >>